Egy nő nem volt hajlandó átadni az ablak melletti helyét a repülőn egy síró gyereknek. A dologból heves vita lett a közösségi médiában, miután egy utas rögzítette, majd közzétette a történteket. A nő már előre lefoglalta és kifizette a helyét a járaton, és ehhez ragaszkodott is a gyerek akarata ellenére. A történteket levideózó utas kritizálta a nőt, amiért nem mozdult, majd a közösségi oldalon meg is osztotta a felvételt.
Jennifer Castro online szenzáció lett, miután elterjedt róla egy videó, amint nem hajlandó lemondani az ablak melletti helyéről egy síró gyerek kedvéért a Rió de Janeiróból induló járaton. A videóban látható, hogy Castro nyugodtan zenét hallgat a fülhallgatóján, miközben az utasok kritikával illetik, amiért nem adja át a helyét egy 4 éves gyereknek.
Később egy interjúban a fiú anyja elmondta, hogy ő nem is kérte és nem vonta kérdőre Castrot a repülés során. Nem is szeretne részt venni ebben az online kialakult botrányban az ügy kapcsán. A videó azonban gyorsan elterjedt, és kérdéseket vetett fel az empátiával kapcsolatban.
Az eset előtt Castronak csak elenyésző számú követője volt a közösségi médiában. Ám azóta híres lett és több mint 2 millió követőre tett szert.
Castro a váratlan figyelemre való tekintettel humorral kezelte a helyzetet, és egy könnyed videót töltött fel, amiben viccet csinált a megpróbáltatásokból. Még egy vásárló alkalmazással is együttműködött, hogy karácsonyi ajándékokat hirdessen, és közben azzal viccelődött, hogy a tablet jó megoldás lehet a gyerekek szórakoztatására a repülőutak során.
Castro többnyire támogató kommenteket kapott, sokan dicsérték, amiért nem hátrált meg. Volt, aki azt írta: “Ha jobb helyet akarnak, fizessenek érte. Ne aggódj, nem tettél semmi rosszat. Te kifizetted azt a helyet.”
Castro a helyzetet humorral és gyakorlatiassággal kezelte, és a feszült pillanatot a közvélemény megítélésének kezelésének mesterkurzusává változtatta.